• 0 0.00€

    Ostukorv

    • Ostukorvis ei ole tooteid.
Sisse logides saad toodetelt -5% püsisoodustust

Korduma kippuvad küsimused

  1. Kui kiiresti kaup kohale jõuab?
    Lineashop.ee saadab pakke Omniva, Itella ja DPD pakiautomaatidesse üle Eesti, Soome, Läti ja Leedu. Pakke saadame teele igal tööpäeval (E-R). Paki kohale toimetamise kiirus oleneb sellest, millal on ülekanne laekunud Lineashop.ee kontole. Keskmiseks paki kohale jõudmise ajaks Eestis on 1-3 tööpäeva (SmartPost, DPD). Omniva puhul kuni 5 tööpäeva. Lätis, Leedus ja Soomes kohaletoimetamine kuni 6 tööpäeva.
  2. Millal toode aegub?
    Toote kehtivust ja ohutut kasutamist selgitab kosmeetikatoodete ohutust ja märgistamist reguleeriv Kosmeetikatoodete määrus 1223/2009/EÜ. Kosmeetikatooted mille säilivusaeg on pikem kui 30 kuud tähistatakse avatud kreemipurgi sümboliga. Kreemipurgi sümboli sisse märgitud number näitab toote ohutu kasutamise aega kuudes pärast tootepakendi avamist. Kosmeetikatoodetele mille säilivus on lühem kui 30 kuud, märgitakse toote säilimise tähtaeg.
  3. Kuidas toodet tagastada?
    Tarbija tagastusõigus on sätestatud õigusaktidega ning ei ole Lineashop.ee veebipoest tellimise eripära. Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane tagastusõigus. Tagastusõigus on seatud tagama, et saadud kaup vastaks tellitule. Õigusaktidest tulenevalt peab tagastatav kaup olema avamata, kasutamata ja originaalpakendis. Detailsemat infot tagastusõiguse kohta leiab müügitingimuste peatükis “Tagastamisõigus”. Antud piirangud ei kehti puudustega kauba kohta. Puudustega kauba käsitlemise kord on välja toodud müügitingimuste peatükis “Pretensioonide esitamise kord”.
  4. Kas internetipoest ostetud kaubale saab tulla ka ise järgi?
    Jah, toodetele on võimalik järgi tulla Tallinna kontorisse aadressil Sepapaja 6, Ülemiste City. Kontor on avatud E 9:30-16:00; K 9:30-15:00, R 9:30-15:00.
  5. Mida ma peaksin tegema, kui ma ei ole tootega rahul?
    Palume kõikide murede korral kirjutada meile info@lineashop.ee ja proovime anda enda parima, et esimesel võimalusel tekkinud olukord lahendada. Vastame kõikidele kirjadele mitte hiljem, kui 48h tunni jooksul.
  6. Kuidas peaksin endale toodet valima?
    Kui vajad abi toote valikul, siis palume Sul kirjutada info@lineashop.ee, meie e-poe vestlusesse või Facebooki Linea Natura juuksehooldustooted, kus Teile vastatakse personaalselt.
    Ka meie e-poest leiad juhendi, kuidas endale tooteid valida.