Tingimused

Linea tingimused

Müügitingimuste kehtivus

  1. Müügitingimused kehtivad Lineashop.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Linea Shop OÜ (edaspidi Lineashop.ee) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
  2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Lineashop.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
  3. Lineashop.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse Lineashop.ee veebilehel.

Hinnainfo

  1. Kõik Lineashop.ee veebipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
  2. Ostudel, mille kogusumma jääb alla 50 euro, lisandub transpordi hind vastavalt Tarbija valitud tarneviisile.
  3. Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (48 tundi pärast tellimuse vormistamist).
  4. Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja Lineashop.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
  5. Lineashop.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse Lineashop.ee veebilehel.

Tellimuse vormistamine

  1. Lisage soovitud tooted ostukorvi.
  2. Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis lingile „Vormista ostˮ.
  3. Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis, makseviis ja vajutage lingile „Kinnitan tellimuseˮ. Seejärel suunatakse teid panka arvet tasuma. Tellimuse tasumisel saab valida omale sobiva makseviisi:
    Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay
    Soome pangamaksed: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
    Läti pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor
    Leedu pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele, Šiauliu ja Luminor
    Visa/Mastercard kaardimaksed
    NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
    Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
    Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
  4. Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
  5. Lineashop.ee veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E−R 9:00−17:00.

Müügilepingu jõustumine

  1. Kauba müügilepinguga kohustub Lineashop.ee andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või Lineashop.ee poolt tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale. Tarbija aga kohustub Lineashop.ee’le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
  2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 48 tunni möödudes alates tellimuse vormistamisest.
  3. Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Lineashop.ee pangakontole.
  4. Kui Lineashop.ee´l ei ole võimalik tellitud kaupa tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva/mõne päeva kauem.

Kohaletoimetamine

  1. Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Lineashop.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.
  2. E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Lineashop.ee pangakontole.
  3. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
  4. Lineashop.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Lineashop.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.
  5. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti kuni 5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
  6. Toodetele lisandub tarnehind olenevalt valitud tarnemeetodist (vt täpsemalt siit). Üle 50€ on pakiautomaati saatmine üle Eesti tasuta.
  7. Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:
    Omniva pakiautomaadid (Eesti, Läti, Leedu)
    Omniva kuller (Eesti, Läti, Leedu)
    Itella SmartPOST pakiautomaadid (Eesti, Soome)
    Itella SmartPOST kuller (Eesti, Soome)
    DPD pakiautomaadid (Eesti, Läti, Leedu)
    Venipak (Eesti, Läti, Leedu)

Tagastamisõigus

  1. Tarbija tagastusõigus on sätestatud õigusaktidega ning ei ole Lineashop.ee veebipoest tellimise eripära.
  2. Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Vastavalt VÕS § 53 lg 4 ei ole Tarbijal taganemise õigust kaubale, mida ei saa selle olemuse tõttu tagastada. Muu hulgas ei kuulu tagastamisele avatud pakendiga kosmeetikatooted ja parfüümid.
  3. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
  4. Kauba tagastamiseks tuleb Tarbijal saata avaldus e-posti aadressile info@lineashop.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
  5. Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
  6. Tarbija ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui Lineashop.ee on nõustunud kaubale ise järele tulema.
  7. Lineashop.ee tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Tarbija kasutatud eseme kättetoimetamise kulud, v.a juhul, kui tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Lineashop.ee Tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Vääramatu jõud

  1. Lineashop.ee ei vastuta Tarbijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Linashop.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

Isikuandmete kaitse ja töötlemine

  1. Kliendi isikuandmeid töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega.
  2. Lineashop.ee kogub Tarbija isikuandmeid kliendikonto loomisel ja/või tellimuse vormistamisel.
  3. Töödeldavad isikuandmed on Tarbija nimi, e-posti aadress, mobiiltelefoni number ja tarbimiseelistused.
  4. Lineashop.ee kasutab isikuandmeid Tarbijale teenuste osutamiseks, edasi arendamiseks ja personaliseerimiseks. Nimetatud teenuste all tuleb eelkõige silmas pidada Lineashop.ee veebisaidil Tarbijatele kaupade müüki ja personaliseeritud pakkumiste korraldamist.
  5. Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid ning edastada logistikapartnerile vajalikke andmeid kauba kohaletoimetamiseks.
  6. Lineashop.ee’l on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
  7. Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks. Eelnimetatud isikuandmete kasutamise nõusolekut ei saa tagasi võtta tagasiulatuvalt.
  8. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud nõusoleku Lineashop.ee veebilehel.
  9. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Lineashop.ee ligipääs.
  10. Lineashop.ee ei edasta Kliendi kohta saadud isikuandmeid kolmandatele isikutele.

Pretensioonide esitamise kord

  1. Lineashop.ee vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.
  2. Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Lineashop.ee poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
  3. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
  4. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Lineashop.ee ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab Lineashop.ee.
  5. Lineashop.ee ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
  6. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile info@lineashop.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
  7. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
  8. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
  9. Tarbijal on õigus nõuda Lineashop.ee veebipoelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Lineashop.ee veebipoel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, Lineashop.ee veebipood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

Tarbija õigus pöörduda tarbijaõiguste kaitse komisjoni poole

  1. Kui Lineashop.ee on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Lineashop.ee pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbjakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbjakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitse ja Tehniline Järelevalve Ameti kodulehel. Tarbijavaidluste komisjoni koduhelekülg on leitav siit. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

Muu

  1. Kinkekaardi ostmisel Lineashop.ee lehelt on tarbijal õigus taganeda müügilepingust 14 päeva jooksul alates kinkekaardi kättesaamise päevast (kinkekaardi ostmisel veebipoest alates päevast, mil Sonne Shop OÜ saatis kinkekaardi soovitud e-posti aadressile). Tehingust ei saa taganeda, kui kinkekaardil toodud unikaalset koodi on juba kasutatud.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Veebipoe www.lineashop.ee isikuandmete vastutav töötleja on LINEA SHOP OÜ (registrikood 17053087

) asukohaga Tornimäe 5, Tallinn, tel 6028080, info@lineashop.ee.

Milliseid isikuandmeid töödeldakse?

– nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;
– kauba kohaletoimetamise aadress;
– pangakonto number;
– kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
– klienditoe andmed.

Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse?

Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.

Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks.

Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.

Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi).

Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.

Õiguslik alus

Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil.

Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).

Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse

Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks.

Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress.

Kui veebipoe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks.

Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.

Turvalisus ja andmetele ligipääs

Isikuandmeid hoitakse Veebimajutuse serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele, kes on liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga

Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust

Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.

Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.

Isikuandmetega tutvumine ja parandamine

Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, siis saab tutvuda isikuandmetega klinditoe vahendusel.

Nõusoleku tagasivõtmine

Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

Säilitamine

Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks.

Kui veebipoes on ost sooritatud ilma kliendikontota, siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat.

Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni (kolm aastat).

Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.

Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni.

Kustutamine

Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.

Ülekandmine

E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.

Otseturustusteated

E-kirja aadressi ja telefoninumbrit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega.

Kui isikuandmeid töödeldakse otseturunduse eesmärgil (profileerimine), on kliendil õigus oma isikuandmete nii algse kui ka edasise töötlemise, sealhulgas otseturundusega seotud profiilianalüüsi tegemise suhtes igal ajal vastuväiteid esitada teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

Vaidluste lahendamine

Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel (info@lineashop.ee). Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).

Mis on küpsis?

Küpsis (cookie) on väike fail, mis salvestatakse seadmesse, kui kasutaja külastab veebilehte.

Milleks me küpsiseid kasutame?

Küpsisest saadavat teavet kasutame veebilehe kasutusmugavuse ja sisu parandamise eesmärgil. Küpsised aitavad koguda anonüümset informatsiooni veebilehel külastatud lehekülgede ning kasutatud seadmete kohta. Kuna kogutav informatsioon on anonüümne, ei ole võimalik identifitseerida isikuid, kes meie veebilehte külastavad.

Küpsised aitavad sisse logimisel lehte isikustada, planeerida veebilehe parandusi ja arendusi, mäletada seadistusi ja veebilehe sisu sotsiaalmeedias hõlpsamini jagada.

Milliseid küpsiseid kasutame?

Sessiooniküpsiseid kasutame igal külastusel, need seostavad tegevusi veebilehel ja kehtivad ainult veebilehitseja sessiooni ajal.

Püsiküpsised salvestavad kasutaja eelistused või tegevused. Püsiküpsised ei kustu lehitseja sulgemisel ja salvestatakse kasutaja seadmes. Näiteks kasutajanime ja parooli salvestamiseks nii, et kasutaja ei pea kindlat veebilehte külastades iga kord sisse logima.

Reklaamiküpsised kasutame selleks, et edastada kasutaja huvidega sobivaid reklaame. Selliseid küpsiseid kasutatame, et mõõta reklaamikampaania tõhusust ja jätta meelde, mida on kasutaja veebilehel vaadanud.

Kolmandate osapoolte küpsised pärinevad teiste võrgulehtede reklaamidelt ja asuvad kasutaja poolt külastataval veebilehel. Näiteks Facebook ja Google võivad kasutada oma küpsiseid, et koguda teavet meie veebilehe sisu kohta.

Facebooki küpsiste tingimused: https://www.facebook.com/policies/cookies/

Google’i küpsiste tingimused: https://www.google.com/policies/technologies/cookies/

Kui kaua on küpsis kasutaja arvutisse salvestatud?

Küpsiste talletamise aeg enne nende kustutamist on iga küpsise puhul erinev. Iga uus veebilehe külastus uuendab küpsiseid, mistõttu pikeneb ka nende salvestamise periood.

Kuidas kustutada küpsiseid?

Küpsiseid on võimalik enda seadmes piirata või kustutada. Küpsiste piiremine või kustutamine võib mõjutada kasutajamugavust.

Scroll to Top

sisselogides saad 5% boonusraha

Liitu linea uudiskirjaga ja saa esimeselt ostult -10% soodustust!

Uudiskirjaga liitudes oled esimene, kes saab teada meie uusimatest toodetest, eksklusiivsetest salapakkumistest ja paljust muust! 

Jaga meiega ka oma sünnipäeva, et saaksime sind sel erilisel päeval meeles pidada!